اجاره هیوندای کوپه
نوشته شده توسط : احمدی

خودروی هیوندای کوپه پرطرفدار در میان جوانان سراسر دنیا در رنگ های قرمز، زرد، مشکی، سفید و نقره ای به بازار عرضه شده است. هيوندايي كوپه در خارج از ايران با نام هيونداي تيبرون نيز شناخته مي‌شود. اين مدل از هيوندای در كلاس كوپه‌هاي جمع و جور قرار مي‌گيرد و از سال 1996 معرفي شد و تا سال 2008 نیز توليد آن ادامه داشت.

هيوندايي كوپه يكي از اتومبیل اجاره ای ارزان قيمت كوپه در كشور است كه به دليل قيمت پايين و طراحي مناسب، در رده یکی از مهمترین خودروهای اجاره ای قرار گرفته است.

هیوندای كوپه در بازار ایران داراي يك موتور 2.7 ليتري شش سيلندر با 165 اسب‌بخار قدرت و يك گيربكس شش سرعته دستي (یا چهار سرعته اتوماتيك) است و مصرف تركيبي طبق كاتالوگ نیز 14.2 ليتر در هر 100 كيلومتر اعلام شده است.

هيوندای كوپه در بازار اجاره دهندگان خودرو جزء كوپه‌هاي بي‌رقيب بوده و در اين كلاس رقيب جدی برای خودروهای اجاره ای در مراکز اجاره خودرو در ایران می باشد.هندلينگ هیوندای کوپه و مانورپذيري آن در سرعت‌هاي متوسط بسيار عالي بوده است

به طوري كه با عبور از لابه‌لاي ديگر خودروهاو انجام چند حركت نمايشي كنترل خودرو و چسبندگي آن به كمك لاستیک های اسپورت و رینگ قابل تحسين است و همچنين كمربندهاي ايمني این خودرو اجاره ای شما را در صندلي‌هاي گود آن قرار داده و از هرگونه تكان‌ اضافي جلوگيري مي‌كند و محافظ خوبي براي شما است.

ديد طرفين کوپه با توجه به آنكه بخشي از سر و گردن شما بالاتر از لبه پنجره قرار دارد بسيار عالي است.همچنين ديد عقب به كمك آينه‌هاي برقي جانبي كه فضاي خوبي را مشخص مي‌كند و براي پارك كردن خودرو به كمك راننده مي‌آيد.

فرمان هيدروليك با قابليت تنظيم ارتفاع در اين خودرو کرایه ای  از ديگر تجهيزات استاندارد اين كوپه محسوب مي‌شود. با توجه به آنكه ادوات و كليه‌ها بسيار ساده طراحي شده‌اند عملكرد و راحتي كار با ادوات خيلي راحت است.

در حين حركت با سرعت 70 كيلومتر در ساعت عملكرد سيستم صوتي تقويت شده در اين خودرو بسيار عالي و بي‌نظير است و حس كاملاً اسپرتي را به شما القاء مي‌كند كه راننده بايد از گوش دادن به آهنگ‌هاي پرتحرك در آن جداً خودداري كند!هیوندای کوپه این روزها در رنت ماشین باز هم سر زبان ها افتاده است.

قیمت مناسب اجاره هیوندای کوپه نسبت به مدل های دیگر به خصوص برادر بزرگترش یعنی جنسیس باعث شده این کوپه دوست داشتنی باز هم جدی گرفته شوند و جز یکی از بهترین های اجاره خودرو شناخته شود و به دلیل ظاهری مناسب و لوکس انتخابی مناسب برای ماشین عروس و قشر جوان قرار گیرد و نتوان چشم از جذابیت و توانایی هایش بست.

قلب تپنده این کوپه دوست داشتنی موتوری 2/6 لیتری با آرایش V شکل است که قدرتی در حدود 167 اسب بخار را زیر پدال گاز آماده باش نگه می دارد، ضمن اینکه حداکثر سرعتی که می توانید با آن تجربه کنید 218 کیلومتر بر ساعت بوده و مصرف سوختش در سیکل ترکیبی 9/9 لیتر برآورد شده است.

در کل می توان نتیجه گرفت که این کوپه محبوب هیوندای در بحث اقتصادی کرایه خودرو قابل قبول است و می تواند در در ازمدت به صرفه باشد و در عین حال لذت خاص و اسپورتی از رانندگی را هم فراهم کند.

نکات قابل توجه در خصوص خودرو هیوندا کوپه رخ بسیار اسپورت و جوانانه ی این خودرو بوده همینطور صدای قابل توجه اگزوز که هواداران زیادی را به خود جذب کرده است.خصوصیت دیگر این خودرو حجم و قدرت موتور بسیار بالای کوپه است که آن را از رقبای خود جدا می کند. هیوندای کوپه جز برترین و بالاترین رده کرایه اتومبیل رنت ایران به حساب می آید.

این خودرو در مطمئن ترین مرکز اجاره خودرو با قیمتی مناسب بدون راننده و یا با راننده اجاره داده می شود علاقه مندان برای اجاره هیوندای کوپه میتوانند با مرکز تخصصی اجاره خودرو رنت ایران تماس حاصل فرمایید و یا به صفحه لیست قیمت اجاره اتومبیل مراجعه کنند.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: